Kastamonu Üniversitesi | Geleceğini İnşa Edeceğin Üniversite

YÜKSEKOKULUMUZA ZİYARET

 

İlçemiz Kaymakamı Sayın Çağlar PARTAL ve Belediye Başkanı Sayın Abdullah ÇATAL, Belediye Başkanı Yardımcısı Harun YALÇIN, Orman İşletme Müdürü Taner ALTUN, Köylere Hizmet Götürme Birliği Genel Sekreteri Mustafa ÇELİK ve Mustafa Sıtkı Erkek Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Müdürü Abdullah OĞUZ ile birlikte Meslek Yüksekokulumuzu ziyaret ettiler. Yeni öğretim yılı çerçevesinde, okulumuz hakkında çeşitli değerlendirme ve fikir alışverişinin yapıldığı ziyaret sebebiyle müdürümüz Prof. Dr. Abdullah Çağrı BİBER değerli heyete teşekkürlerini iletti.

 

♿ Erişilebilirlik Tercihleri Ctrl+Shift+A

🔊 Sesli Okuma (Ekran Okuyucu)
🔤 Yazı Boyutu
100%
↕ Satır Yüksekliği
100%
↔ Harf Boşluğu
100%
🔍 İçerik Ölçeklendirme
100%
Renk & Görünüm
Yazı & Hizalama
Navigasyon & Araçlar