Kastamonu Üniversitesi | Geleceğini İnşa Edeceğin Üniversite

''Yenilenebilir Enerji'' Başlıklı Konferans Gerçekleştirildi.

Yüksekokulumuz Öğr. Gör. Dr. Onur METİN tarafından Yenilenebilir Enerji konulu konferans gerçekleştirildi. Konferans aziz şehitlerimiz ve Gazi Mustafa Kemal Atatürk anısına saygı duruşu ile başladı ve ardından İstiklal Marşı okundu. Programa Yüksekokul Müdürümüz Prof.Dr. Abdullah Çağrı BİBER ve okul yönetiminin yanı sıra akademik personel ve öğrencilerimiz katılım sağladı.  Sunumda;

  • Yenilenebilir Enerji Nedir?
  • Yenilenebilir Enerji Kaynakları Nelerdir?
  • Sürdürülebilirlik
  • Yenilenebilir Enerji Kaynaklarının Faydaları Nelerdir? gibi konular üzerine bilgilendirmeler yapıldı. Öğretim elemanımız Öğr. Gör .Dr. Onur METİN tarafından öğrencilerin sorularının yanıtlanması ile program sona erdi.  

Katılımlarından dolayı herkese teşekkür ederiz.

♿ Erişilebilirlik Tercihleri Ctrl+Shift+A

🔊 Sesli Okuma (Ekran Okuyucu)
🔤 Yazı Boyutu
100%
↕ Satır Yüksekliği
100%
↔ Harf Boşluğu
100%
🔍 İçerik Ölçeklendirme
100%
Renk & Görünüm
Yazı & Hizalama
Navigasyon & Araçlar